چقدر گاهی اوقات خوبه آدم حق انتخاب نداره و یا حداقل اونی که باب میلته بهش میرسی و خداروشکر هم تو اون زمینه موفق میشی ولی امان از وقتی که چند تا انتخاب داری و هیچ کدومش باب میلت نیست ولی بازم نمیخوای فرصتو از دست بدی و میخوای یکی رو انتخاب کنی
الان نمیدونم دقیقا باید چی رو انتخاب کنم.
هندسه!
جبر!
آنالیز!
ما را در سایت همه چیز ازهمه جا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12