- ااااییییی نکن تو رو خدا داره حالم بد میشه
+بخور ببین چقدر خشه، خیلی خوبه باید خورد
- خو دوس ندارم تو هم اینجوری نخور
+ ای بابا بخور دیه، بیا یکی بخور
- نمیخوااام الان حالم بد میشه
+ باید بخوری بیا این ی دونه رو بخور
- اااااااااییییی
+ ببین من چجور میخورم
- مگه اجباره دوس ندارم
+ بیا بخور
- ااوووم خش خو نیست:((
+ خشه خو
پ ن: چند ماه پیش تو خط واحد صحبت بین دو تا پسر بچه
به نظرتون چی میخوردن؟!
همه چیز ازهمه جا...ما را در سایت همه چیز ازهمه جا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11