وقتی با ی چیزی یا کسی لذت میبری همه چیزشو ثبت میکنی اما وقتی ازش لذت نبری ارزش ثبت نداره
کاش طوری زندگی کنیم که اگر صدبار هم به عقب برگردیم ارزش ثبت داشته باشه
زندگتون پر از ارزش ثبت
پ.ن: گاهی آدم ی باکیش میشه ها که میاد چرت و پرت مینویسه خخخ
همه چیز ازهمه جا...ما را در سایت همه چیز ازهمه جا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14