چقدر خوبه وقتی پا میشی از خواب دنیا روxa0 بدون واسطه ببینیxa0xa0همه چیز همون جوری که هست.xa0نه تار ....نه مبهم....xa0قشنگه خیلیxa0خدایا شکرت:)...